Navigatie

Je bent niet ingelogd.

#1 07-02-2010 23:47:01

Ezeltje
New member
Bijdragen: 4

Ik ben een bangerd

Hallo katters, gisteren was het zaterdag, dus voor mij katerdag en ik besloot me hier aan te melden. Ik heet Moos en ben ongeveer 13 jaar. De baasjes weten het niet want ik kom uit het asiel. Ik woon nu 8 jaar bij ze en ben nog steeds een bange kat.Ik ben een rooie Europese korthaar met witte kin, wangen, buik, voorvoetjes en witte sokken aan mijn achterpoten. Ik heb de eerste jaren zelfs niet durven te miauwen, maar nu durf ik het als ik naar buiten wil. Voor eten miauw ik nooit en gap ook nooit wat. Ik wacht gewoon tot ik iets krijg. Niemand mag mij aanraken behalve de baasjes. Als Hij me optilt vind ik dat niet zo leuk, maar Hij zorgt voor m'n eten dus ala. Als Zij me optilt vind ik dat wel aardig, maar het moet niet al te lang duren. Op schoot zitten doe ik niet aan. Vind het wel lekker als ze me aaien en achter de oortjes krabbelen. Als ze gaan wandelen roepen ze me soms en dan ga ik mee, zonder lijn. We doen dan een paar blokken en als ik wil rollen wachten ze even. Als ze niet merken dat ik naar de WC moet miauw ik en dan stoppen ze zodat ik even de struiken in kan. Nou dat was het dan voor vandaag. Poot van MOOS.

07-02-2010 23:47:01

Reclame

#2 08-02-2010 09:56:46

Floris
Administrator
Bijdragen: 218

Re: Ik ben een bangerd

Welkom Moos smile
Kun je een foto van jezelf posten? wink
Altijd leuk als katten mee op wandel gaan, die van ons doet dit jammer genoeg niet: die gaat liever zelf op ontdekking zinder pottenkijkers big_smile

#3 08-02-2010 21:30:30

Ezeltje
New member

Ik zou wel een foto willen plaatsen maar die baasjes van mij zijn zulke stomkoppen! Weten nog niet eens hoe ze een foto op internet moeten krijgen. Hij raakt de computer sowieso nooit aan en Zij noemt zich niet voor niets Ezeltje. Nou ja, als ik maar 'n lekker plekje en eten heb (en dat heb ik).

#4 14-02-2010 10:29:20

Floris
Administrator
Bijdragen: 218

Vertel je baasjes dat ze een foto kunnen plaatsen door te klikken op de knop "Voeg afbeelding toe" onderaan het tekstvak bij het opstellen van een nieuw bericht. (of bij het klikken op "Antwoorden" bij bestaande berichtenhttp://www.kattenvrienden.com/forum/uploads/thumbs/2_qfbeelding.jpg)

wink

#5 28-02-2010 23:18:34

Ezeltje
New member

Ik neem aan dat ze een foto van mij dan eerst op hun computer moeten hebben staan en dat hebben ze dus niet, want ze weten niet hoe ze die erop moeten krijgen. Ze hebben geen digitale camera en alleen papieren foto's van mij in hun fotoalbum. Kopjes van Moosje.